آپارتمان مد روز در مسکو

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 11 اسفند 1395 در ساعت 12 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آپارتمان مد روز در مسکو با دیوارهای بتنی و شیشه

این پروژه از ARCH.625، دارای طرحی با خطوط واضح، سادگی مدرن و سبک برجسته ای است که در یک منطقه شهری در مسکو واقع شده است. خالقان این پروژه ظریف معاصر در طراحی آن توجه ویژه ای به آخرین پیشرفتهای تکنولوژی و ابداعات معماری مسکونی و دیزاین داشته اند. ماحصل این توجه خلق فضایی بوده است که ارزش مکاشفه را دارد.
با ترجیح به استفاده از متریال های ارگانیکی چون چوب، چوب بلوط، شیشه، پارچه کتان و بتن در جهت ساخت قفسه های معمارانه و طراحی داخلی این آپارتمان، معماران این پروژه، فضایی متشکل از فرم های خالص، بی زمان، روشن و مدرن ایجاد کرده اند. ردیف ورقه های بتنی، فضاهای بزرگ صنعتی و سفیدی کلیت فضا، بوم باشکوهی را در پس زمینه مبلمان و اتصالات چوبی و جزییات ظریف بافت آنها، خلق کرده اند که مجموع این عناصر شخصیت این فضا را شکل داده اند.
 
مسکو۲
 
بسیاری از مبلمان های این آپارتمان مدرن از جمله مبل مدولار، انعطاف پذیر و شیک اتاق پذیرایی که کاملا از پارچه کتان ساخته شده است و یا قفسه ها و تخت جذاب بلوط با پشتی شیشه ای، توسط خود معماران ARCH.625 طراحی شده اند. صندلی های پلاستیکی روشن که در اتاق پذیرایی و نشیمن قرار دارند نیز عناصری شیک از این طراحی هستند که به عنوان مکمل و در امتداد متریال شیشه استفاده شده در این طراحی عمل می کنند.
این جزییات هنرمندانه و مطابق مد روز ( در همراهی با نورپردازی و همچنین پرده ها و شیشه که تنها عناصر جداسازی فضاها در این آپارتمان هستند)، فردیت این چیدمان مینیمالیست و فراموش ناشدنی را ممکن کرده اند. آشپزخانه بسیار کاربردی در سبک شهری این پروژه، با وجود کلیت روشن آن، فضایی گرم و پذیرای مهمانان و خانواده است. 
 
مسکو۳
 
مجاورت سفیدی ناب در کلیت فضا، گرمی چوب، قدرت و ایستایی بتن و بالاخره ظرافت و شکنندگی شیشه (و مبلمان پلاستیکی)، یک فضای سکونت متعادل و کاملا مطابق مد روز را ایجاد کرده اند.
 
مسکو۴

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :