خانه SUN S

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 11 اسفند 1395 در ساعت 12 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خانه SUN S 

این پروژه از گروه PMD، نمونه پروژه ای از طراحی داخلی و معماری مدرن تایوانی است که زنده، شاد و در عین حال ساده و آرامش بخش است. معماران PMD در این پروژه، نقطه تعادل ظریفی بین سادگی و مد، بین یک سبک زندگی زنده شهری و حس صمیمانه ای از خانه پیدا کرده اند. معماران این پروژه با استفاده از مجموعه جسورانه ای از رنگهای مختلف در یک پس زمینه سفید و خاکستری و یا پرداختن به عناصر طراحی داخلی سنتی تایوانی همچون قفسه در جزیره آشپزخانه، در کنار مبلمانهای مدرن، موفق به انجام کار نه چندان ساده ای شده اند: برقرار کردن تعادلی از راحتی و یک سبک ویژه. 
 
تایوان۱
 
 فضای اصلی، یک فضای باز و نورانی است که از محدوده آشپزخانه کوچک ولی کاربردی و مدرن، محدوده میز غذاخوری و اتاق نشیمن با تمامی مبلمان مدرن اش و دیوار خاکستری تلویزیون، تشکیل شده است.
یک صفحه شیشه ای در گوشه ای از این فضا، اتاقک کار را از بقیه قسمتهای خانه جدا می کند. مینیمالیسم تیپیکال آسیایی در این طراحی مدرن، تعادل خود را مرهون عناصر هنرمندانه، مبلمان راحت و به روز و دکور ظریف (از جمله انتخاب لامپهای مدرن و یا حتی انتخاب گیاهان و گلهایی که فضا را آراسته اند)، می باشد.
 
تایوان۲
 
تایوان۳
 
تایوان۴ 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :