فیس کپ چیست؟

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 26 آذر 1396 در ساعت 11 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کی از متریال های نوین به عنوان استفاده در نمای مدرن ساختمانی استفاده از کرتین وال میباشد که به دلیل استفاده از شیشه و آلومینیوم در نمای ساختمان از ویژگی منحصر به فردی برخوردار است .با توجه به این امر که نصب نمای کرتین وال در نمای ساختمان به روش های فول فریم لس و فیس کپ اجرا میشود در این مطلب توضیح مختصری راجع به نمای فیس کپ کرتین وال توضیح داده خواهد شد . نماهای فریم لس و فیس کپ بیشتر در پروژه های اداری و تجاری مورد توجه قرار می گیرد.

 در سیستم فیس کپ نمای کرتین وال پروفیل های آلومینیومی (عمودی و افقی) بر اساس ارتفاع نمای  ساختمان ، ابعاد شیشه ها (وزن) و فشار باد محاسبه و انتخاب می گردد.

با استفاده از پروفیل های ذکر شده شبکه های آلومینیومی ایجاد و توسط براکتها به ساختمان متصل می گردند و سپس شیشه ها و بازشوها در محل های مورد نظر نصب و سیستم آب بندی می گردد.

در نماهای فریم لس شیشه ها با فاصله بسیار کم (در حد 10 میلی متر) کنار هم قرار می گیرند ولی در سیستم فیس کپ حدفاصل بین شیشه ها توسط درپوش ها با ابعاد و اشکال مختلف پوشانده می شود

لازم به توضیح است که سیستم کرتین وال به علت استفاده از لاستیک های EPDM در محل اتصال شیشه ها، کاملاً هوابند و آب بند است.

 

مزایای سیستم فیس کپ نسبت به سیستم فریم لس

-سرعت اجرای نمای کرتین وال در سیستم فیس کپ  بالاتر است.

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :